Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

31 Ekim 2009 Cumartesi

yıllar sonra karşına çıkarsam şaşırır mısın, ilk görüşte hatırlar mısın, aşkım yıllar sonra.....

telefon hafızalarının bu kadar geniş olmadığı zamanda, en özel gelen msjları bile silmek zorunda kalırdık, hafıza darlığından.

ama durup durup okunurdu o gelen msjlar gariptirki, msj bekliyor yazısını telefonda görünce mecburen silmek gerekirdi. maziye gömülmesin diyede silmeden önce gelen tarih ve saati ile birlikte bir ajandaya yazılırdı, bakıp bakıp içlenerek okunan msjlar..

işte bende böyle silnip gitmesin msjlarım kaybolmasın diye yazmışım bi kağıda 10 kadar msjı. bugun eski kitap dergi vs lere bakarken buldum. sevinerek veya üzülerek- hüzünlenerek okudugum o msjlar beni hiç etkilemedi bugun okurken?

peki ben ne yaptımda -bu kadar cabuk- unutabildim? bilmiyorum..

ne olmuştu o zaman bana?

peki o zaman olan şey bugun de olur mu? sahi olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder