Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

30 Ekim 2009 Cuma

inan değişmez yerin bende aynı (mühür)

dün özel ders vermeye başladım, geometri ve mat2. dün ve bugün birer saat gittim! hiç yoktan iyidir :)
haftada 2 saat alıcak öss öğrencisi olduğu için haziran a kadar Allah nasip ederse :)
öğrencimin annesi evleninin bahçesinden çok hoş bir demek çiçek toplamış bana, bahçelerine çok iyi bakmışlar..

annem hergün gece yatmadan kızım inş rüyasında görsün diye niyetlenip yatıyomuş benim için, benim haberim yoktu tabi, bende malum içim dışım dolu ya, kimi göreceğim!!!

ama diretmiyorum eskisi kadar dedim ya hazırladım kendimi diye, ara sıra fire versemde olucak zamanla..

annem babam amcam ve yengem ctesi akşam demirciye gitmeyi düşünüyorlar bende arkadaşarımdan birini cagırayım diyorum, dagıtırız biraz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder