Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

27 Ekim 2009 Salı

ülker çubuk kraker

bir yandan ülker çubuk krakerimi yiyorum bi yandanda yazıyorum şimdi bunları. çok uzun zamandır içinde bulunduğumdan - ki blunduğum durumun adını bile yazmıyorum artık dikkatleri çekerim- sıyrıldım çok şükür, en azından böyle bir karar aldım ve uygulamaya koyuldum, başarılıyımda oldukça!

denizliye gidicem demişim ama gidemedim inş haftaya ptesi..

bu arada ales sınavına çok az kaldı ama ben türkçe sorularında ne yazıkkı başarılı değilim çok sıkılıyorum çözerken napıcam bilmiyorum.. inş fazla yanlışım cıkmaz sınavda..hımm sınav demişken, o gün babam ist a gidecekti senide götüreyim dedi ama malesef sınavım var dedim, o yüzden kardeşimi götürücek nasipse..

neyse şimdilik bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder