Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

31 Ekim 2009 Cumartesi

kara bulutlar..


dondum!

artık havalar normale döndü, kışın ortasında bahar geride kaldı.. patiklerimi ve 4-5 sene önce collezione dan aldığım ve kış aylarında neredeyse hiç sırtımdan cıkarmadığım, gözüm gibi baktığım polar hırkamıda giydim!

bu havalarda önceden yani evimiz sobalıyken bunu sanıyorum ilkokul 3 yada 4 e giderken yapıyorduk en son, sobayı yakardık, üzerinede ibirik-(güyüm yada herneyse şimdilerde sanıyorum yok o) koyardık , ibirikteki su kaynamaya ve tıss diye bir ses cıkarmaya başlardı, o ses eşliğinde çayımızı yudumlardık, ne güzel olurdu. şimdilerde malesef bunu yapamıyoruz, klimanın sesi eşlik ediyor pufff diye!





fotografıda evin çatısından çektim, yağmur yağdı yağacak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder