Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

12 Ekim 2009 Pazartesi

hatırlanası bir gün

hatırlar mısın?
otogarda bekletmiştim seni biraz, 5-10 dakika kadar, keşke bekletmeseymişim, seninle geçirdiğim vakitlere eklerdim..gri eteğim, siyah hırkam vardı üzerimde, senin ise koyu kahve pantalon üzerinde krem bir hırka.. sarılmıştık sımsıkı,oysaki daha 3 gün önce görüşmüştük, 3 gün önce..G.. kebapta yemeğimizi yedik, ben yiyeymemiştim, seni görünce doyuyordum çünkü herşeyi unutuyordum.. yemeğimide ellerimle sana yedirmiştim.. sonra namaz kılmak için bir cami aramıştık, bilmediğimiz o sokaklarda.. gözümemi öyle gelmişti ama en güzel camiyi bulmuştuk, sen abdestini tazeledin,her ikimizde bizim için uygun olan terlerde kıldık namazımızı, dua ettik? sahi bizim için dua etmişmiydin o zaman?camiden çıktık, sonbahardı, hava akşamları serinliyoru, sinamya gireli dedik ama hiç biride güzel değildi, vazgeçtik..sonra Han a gittik, birer türk kahvesi içtik canlı müzik eşliğinde, ilk o zaman seni mesleğinle bir hayal etmiştim çünkü nabzımı ölçmüştün.. ilk o zaman ölçmüştün..ordan ayrıldık, yine bilmediğimiz sokaklarda yürüdük, ellerimiz sımsıkı, Ayn ı Ali çıktı karşımıza sonra, birer sultan çayı içtik sonra..saat baya ilerliyordu, oysaki bir adım ötene bile gitmek istemiyordum, geçiçi ayrılılara bile tahammülüm yoktu, senin sıcaklığını kokunu, nefesini, ellerini her zaman yanımda hissetmek istiyordum..otobüse binme vakti gelmşti sanırım, ayrılma vakti, hüzün vakti.. otobüse bindim, gözyaşlarımı silmek için çantamdan mendil çıkarıcaktım ki yanıma oturuverdin, beni evime bırakıp öyle gidecektin izmire, keşke yol daha uzun olsaydı dedim kaç kez içimden... göz göze, eleleydik yol boyunca, bizim garajada yaklaşıyorduk, daha bi sıkı tuttuk ellerimizi..evet bu kez gerçekten ayrılma vakti gelmişti, bi daha ne zaman görüşürcez bakışmalrının ve sözleşmelerin ardından ayrıldık..tam msj yazmak için telefonumu elime aldım sana msj yazacaktımki, sen gönderdin.. 'canım seni çok seviyorum'.. bende bende seni çok seviyorum..


kaç 3 gün geçti aradan, kaç sonbahar? bak yine sonbahardayız, yapraklar dökülüyor.. yeni filmler giriyor vizyona, hem bu sefer izmirde gideriz sinemaya, istedigimize gireriz.. sonra yine kahve içeriz, bu sefer falda baktırırz, sevgilim ne dersin? gelir misin? gider miyiz yine?sensizlik sınırım dolmak üzere, sabrım beni terk edip gidecek yakında, senin gibi..sonbaharda baharı yaşat bana.. gel sevgilim.


şimdi uzaklardasın, gönül hicranla doldu
hiç ayrılamam derken, kavuşmak hayal oldu
sevda bahçelerinin, çiçekleri hep soldu
hiç ayrılamam derken, kavuşmak hayal oldu
--gelde bu şarkı ile demlenme şimdi!
10.10.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder