Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

16 Ekim 2009 Cuma

çektiğim sigara birde sen varsın içimde!

yağmur damlalarına bulanmış mutfak camımdan bakınıyorum, karşımda üzeri kara bulutlarla örtülü Spil.. dağ inat ediyor ama bulutlar kararlı terkediyorlar onu hızla.. içime içime geliyor kara bulutlar tamda tüm hüzünlerimden sıyrılıyorum demişken..
hafiften bir rüzgar, çiseleyen yağmur, ben ve içimdeki sen!
bak şimdi güneş çıktı haber vermeden, ardından insanı heyecanladıran bi gökkuşağı, hani çocukkken yakalamaya çalıştığımız..
sende çıkıp gelir misin güneş gibi aniden, hani hiç ummadığım bi anda..güneşim olur musun sahi yeniden?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder