Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

12 Ekim 2009 Pazartesi

geçti, gitti şükürrr


o zor günler sola günler eskidendi geçti

o zaman aşık olduğum rüzgarlar esti geçti


bu şarkıyı ben hiç baştan sona dinlemedim dersem yalan olmaz heralde, trafiğin yoğun olduğu saatlerde radyoda çalsa bile bi şekilde direksiyon başında değiştirmişimdir yani o derece! hiç çekici gelmemişti bana..

niyeyse dinleyesim geldi, pozitif enerji verdi bana, artık dilime takıcam bu şarkıyı :) iyi olmak için, yada düzelteyim zaten iyiyim daha iyi olmak için..

sabah 5 buçukta uyuyabildim geceleri uyuyamıyorum bi pasiflara alsam iyi olucak belki iyi gelicek galiba!


neyse ben kaçtım çalışan kız moduna girim ALES çalışıcam!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder