Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

24 Ekim 2009 Cumartesi

bir kere o güzel gölgeni görsem,bir kere o güzel yüzünü görsem, ağlasam, inlesem sonrada ....

hani bazen olur ya insana; uzaklaşmak gitmek ister bulunduğu yerden.. işte öyleyim şimdi, bedenim kimseyi çekemiyor, ruhum senin yanından olmak istiyor.. sadece seni koklamak, seni duymak, seni görmek, seni hissetmek istiyorum.. başka hiçbirşeye dokunmamak, senden başka!
özleminin içimi en fazla kanattığı anlardan birindeyim şimdi, yüreğim titriyor sensizlikten, ellerim bir tek ellerini istiyor!
şimdi seninle en güzel aşk filmini izlemek istiyorum, yanyana omuz omuza,
en güzel aşk şarkısında sarmaş dolaş dans etmek istiyorum.. 'sessizce kimsesizce gönderdim dudaklarımı öpme al yeter' bunu yeniden fısıldamanı istiyorum kulağıma..
aldığım hırka ısıtıyormu seni hala, hırkasız çıkma sokağa, hasta olma şimdi bakamazsın sen kendine, dikkat et olur mu? havalara belli olmuyor, bendeki havalarada!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder