Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

14 Kasım 2009 Cumartesi

seni özledim...


Canım Aşkım söyler misin ben seni nasıl sevmiyeyim..
hayatımın bu taze baharında sen olgunlaştırdın beni,
sabretmeyi.. ki sabırsızım tekiydim ben önceleri..öylece elim kolum bağlı hiç bişey yapamadan sessizce durmayı, beklemeyi sen öğrettin bana..
hala ama hala ümid edebilmeyi sevgilim..

hayat o kadar boş geliyorki bana şimdi sevgilim bomboş, anlamsız, keyifsiz..

ve bu nedir Rabbimin bana lutfu mudur bilmiyorum sevgilim, sen cıkıyorsun her yere..

ben bu gece, tamda bu saatte seni çok ama çok sevdiğimi bi kez daha anladım sevgilim, sen bilmesende, duymasanda içimdeki feryatları ben yine haykırıyorum bitanem..
seni çok ama çok seviyorum...


Uykuların kaçar geceleri

Bir türlü sabah olmayı bilmez

Dikilir gözlerin tavanda bir noktaya

Deli eden bir uğultudur başlar kulaklarında

Ne çarşaf halden anlar, ne yastık

Girmez pencerelerden beklediğin aydınlık

Kapanır yatağına çaresizliğine ağlarsın

Onun unutamadığın hayali

Sigaradan derin bir nefes çekmişçesine dolar içine

Sevmek neymiş birgün anlarsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder