Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

16 Kasım 2009 Pazartesi

kızımız olucaktı ve adını Melek koyucaktık..

sabret demiştin bana, hayat zordur, zorluklara göğüs ger ve yılma.. ve ne olursa olsun mutlu ol!.. sana gülmek çok yakışıyor demiştin.. sakın ağlama..kimselere kendini üzdürme..
şu kısacık ömrümde 'hayat' seni bir daha bana vermeyebilir, ne yazıkki buna hazırım artık, umutlarım mı tükeniyor bilmiyorum ama kendimi hazırladım, başkalarına canım diyecek olmana, cocuklarımın babası olmuyacak olmana..seninle yaşlanamıycak olmama, sacındaki ilk beyaz ı göremeyecek olmama hazırladım kendimi..
geri kalan ömrümüde şimdi olduğu gibi sensiz yaşayacak olsamda ben senin için hep tebessüm edeceğim hayata, sadece senin için asla üzülmeyeceğim..
hüzünlü şarkılarda sen geliyordun ya aklıma şimdi bir kuş sesi bile seni anımsatıyor; ama olsun canımı acıtmıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder