Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

6 Kasım 2009 Cuma

geldi

denizliden döndüm, gayet keyifli ama aynı düşünce toplulukları eşliğinde bir gezi oldu benim için, yani aman aman kafamı dağıttı diyemiyorum malesef..

teraspark, forum ve bilimum alışveriş merkezlerini gezdik kuzenim ve kızı ile birlikte, ilk gün çok yağmurluydu ama diger günler güzeldi hava.. hıı denizliye gittiğim günde izmir deydik, ablamlarla birlikte neyse izmir bahsini hiç acmıycam, şu an iyiyim!

eve geldim annem ve babam bugun sabah ist gittiler! yani denizli den sonra evde kardeşimle birlikteyiz, bu benim için iyi bi durum acıkcası, arkdasımı cagırdım hemen yarın ikindi cayına bayadır görüşemiyoruz..

özetle caycımı koydum yanıma, demledim miss gibi cayımı bi tv bi net bi cay.. ohh.. insan bazen anlamasız ve ufak şeylerlede keyifli ve bi o kadarada mutlu olabiliyo gercektende!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder