Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

12 Kasım 2009 Perşembe


bu gece bir başka güzel yağıyor sanki yağmur. az önce perdeyi araladım sokak lambasından baktım yağmura inceden inceye.. istiyor yağmayı ama naz yapıyor gibi.. gönlüm gibi..
gönlüm de öyle, nazlı!.. mutlu olması için çok nedeni var ama daha fazlasını istiyor gibi..
nazlanma artık gönlüm, kime bu naz bana mı yoksa? başkasına olsada duyuramazsınki sesini, anlatamazsın derdini, hiç yorma kendini, bırak nazlanmayıda mutlu olalım artık, kanatlarını bağladığın kelebekleri açıver yeniden, uçsun içimde..
yetmedimi bu kadar üzüntü, gözyaşı, hüzün,keder..
hadi gönlüm..

2 yorum:

  1. ne kadar hüzünlü ve içten yazmışsın..gerçekten etkileniyor insan..

    YanıtlaSil
  2. ruh halimi yansıtabilmişim demekki.. okuduğunuz ve yorumladıgınız için tşkler..

    YanıtlaSil