Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

9 Kasım 2009 Pazartesi

bunları istedim sadece; seni..



yeni doğan günü seninle karşılamaktı, nur yüzüne bakarak uyanmaktı.. hiç kimsede görmedeğim eşsiz enejini ellerime alarak başlamaktı..

iki yumurta rafadan hemde, beyaz peynir ve kokulu çay.. tatil günleri uzunca, keyfini çıkara çıkara ama iş zamanı acele tarafından bir kahvaltı yapmaktı, karşımda sen!..

sonra bi masum bi öpücük kondurarak yanağına yolcu etmekti seni..

sonra evimizi derleyip toplamaktı, sen kokan kıyafetlerini ütülemekti, yastığına düşmüş saç teline bile kıyamayıp atamamaktı, huzur dolu evimize geleceğin vakti iple çekmekti, sabırsızlıkla, canın ne istediyse onu yapmaktı akşam için yemeğe, bugun ne yapayım canım, canın ne istiyor diye aramaktı seni..

işten gelene kadar seni özlemekti, geleceğini bile bile özlemekti.. hemde çok!..
işte; Canım ın gelmesine bir saat kalmış, deyip heyecanımı zirvelerde yaşamaktı..
sonra kapı çalacaktı, en güzel ve en içten tebessümümle karşılamaktı seni, kollarını açıp sarılmandı..

sonra yemeğimizi yiyip, orta kahvelerimizi içmekti karşılıklı..
ben bir yandan çayımızı demleyip, bulaşıklarımızı yıkarken senin dinlenmendi..
çayımızda demlendi işte, o güzel sesinle muhabbet etmekti..
sonra yine seninle uyumaktı,huzur dolu.. yine seninle uyanıcagımı bilerek.. dalmaktı rüyalara..

ben sadece bunları istedim seninle, bana verilern sunulan hayatımı seninle yaşamak istedim.. başka hiçbirşey istemedim..

hiç yemesem, içmesem aç kalmam ben sen benimlesin ya, varsın evimizin çatısı her yağmurda aksın sen varsın ya yanımda.. kimseler üzemez beni, kıramaz..
varsın arabamız olmasın seninle el ele gideceğim ya her yere..
inan hiçbir şeyim olmasın sevdigim ama sen ol, zaten dünyalar benim olur..




''razıyım yapayalnız tükensin yıllarım ama yerine sevemem''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder