Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

8 Kasım 2009 Pazar

bulanık

ne zaman bambaşka olur herşey? yada sadece bişey?
bak kış geldi, sobalar kuruldu, odun kömür, hava kirliliği!
sonra bizim alt komşunun bebeği doğdu, arkadaşım arabasını sattı,
ben naptım?

benim araba öyle kapıda duruyo, bebeğimde olmadı, sobada kurmadık!

gercekten o kadar cok merak ediyorum ki beni nelerin beklediğini, hemde nasıl?
o zaman zevkli olmazmıydı, hayatta başımıza nelerin geleceğini bilseydik hoş olur muyduki, yok ya olmazdı..

böylesi iyi ama bazen ağlayarak, bazen mutlulukla bazende öyle anlazmsızca beklemek daha güzel, daha keyifli!

bugünüde böyle bitirdim, işte bi gün daha yaklaştım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder