Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

20 Aralık 2009 Pazar

tam bir sene olmuş! ne acı


dün gece öyle ansızın aklıma düşmen sebepsiz değilmiş meğer, yastığımı ıslatıncaya kadar gözyaşı dökmem, hıçkrıklara boğulmam, saatlerce resmine bakmam..
tam bir sene olmuş, koskoca bir yıl, hani bekleyenler için vaktin uzun olanlarından..
tam bir sene önceydi, bugunki kadar rüzgar yoktu ama yağmurluydu aynen.. benim dersanem vardı dersim 17:30 da bitiyordu, seninde işlerin vardı anca gelebilmiştin, siyah pantolunum, kırmızı tuniğim, kırmızılı grili siyahlı eşarbım vardı üzerimde, en güzel kokumuda sürmüştüm, sen severdin, bizimkisi ne idi bilmiyorum, arada bir görüşürdük kıyamazdın hayır diyemezdin, bazen özledim der gelirdin..
benim sana hediye aldığım kığılıdan lila rengi kazağını giymiştin, görünce dahada bi heyecanlandırmıştı beni.. 15 km sonra ordayım demiştin, terminal de buluştuk, sen gelene kadar ben iyice ısıtmıştım arabayı, şimdi arabamın sağ tarafına kimseleri oturtmak istemiyorum ya, yanıma oturmuştun, üşümüştün, yağmur hızlı hızlı yağıyordu hala..bi yerlerde oturmak benim içimden gelmemişti yinede sana teklif ettim , sende istemedin, arabada oturduk, bi süre konuşmadık bile..
yanılmıyorsamda 2 aydır görmüyorduk birbirmizi.. nasılda özlemiştim seni.. sende özlemiştin hssediyordum.. eğer bir daha görüşmeyeceğimizi bilseydim hiç bırakmazdım ellerini, hiç indirmezdim arabamdan, konuştuk, ben konuştum sen dinledin, sen konuştun ben..
o gün kaç kez söyledim seni sevdigimi sen saymışmıydın acaba?
saat nasılda hızlı ilerliyordu öyle yanımdayken sen..neler vermezdim gitmemen için, hiç doyamazdım ki sana, yine iki sevgili gibi ayrıldık, ama sevgili değildik!
görüşürüz canım dedin, sonra sende saşırdın buna? zaten ağlamıştım yanımdayken, sen yanımdan ayrılırken otobüse binerkende yerinde durmadı gözyaşlarım..
öylece beni bırakıp gittin, ardından bakakaldım.. ve ben hala seni bir daha görmüyeceğimi bilmiyordum.. sende bilmiyordun belkide..
son sarılışımızdı..
daha varmadan evime ' sen herşeyin en iyisine layıksın' diye bir mesaj göndemirştin ve bu beni dahada ağlatmıştı.. hala o günki gibi hatta daha da çok seviyorum seni, yokluğun daha da alevlendirdi bendeki SEN i..
bir kuş olsam şimdi, uçsam gelsem yanına, omzuna konsam.. alsan beni avuçlarına sevsen.. ısıtsan donan yüreğimi..
nerdesin acaba şimdi? kimlerlesin? mutlu musun?
tam bir sene önceydi, tamda bugunki gibiydi, hava yağmurluydu, beni bugunki gibi korkutmuyordu gök gürültüsü, yanımda sevdiğim adam vardı..gözlerimin içi gülüyordu, yüreğim sımsıcaktı..


Aramadın ah aylardır göremedim hergün yandım
Yüreğime binbir sancı neredesin hasret kaldım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder