Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

20 Aralık 2009 Pazar

dün gece resmini öptümde yattım!

şu an resmin karşımda, gözyaşım gözümde..
seni çok özledim..
hayaller avutmuyor, dindirmiyor bir zerre kadar bile özlemini,
vuslatı bekliyor aciz gönlüm,
yinede heyecanlanıyor ismini duyunca, kokunu duymaya çalışınca..
düşünme düşüncesinde bile seni, titriyor kalbim, ellerim bedenim..
uzun zamandır misafir olarak gelmemiştim hayallerime ya geldin şimdi tam geldin, uykusu yok gözlerimin, elimde telefonum son sese acık belki duyamam diye, gizli numaralar iptal, olurda gizliden ararsın diye..
beklenen gelir ben biliyorum, sabreden kazanır, erer muradına..
ama hayırlıysan gel bana, yine üzeceksen, gideceksen gelme..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder