Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

23 Şubat 2010 Salı

şükür

bana göre AŞK nedir biliyor musun?
seni düşünme fikrinin bile beni çıldırtıyor olmasıdır, heyecandan nefes bile alamıyor oluşumdur.. seni yanıbaşımda hissedeceğim görceğim günlerin hayalidir bana göre aşk..

ikimizi hayal ederken o kadar çok heyecanlanıyorumki, Rabbim acaba günün birinde seni bana lütfederse ne olur hiç bilemiyorum, nasıl olurum nasıl mutluluktan ucarım düşünemiyorum bile..
Rabbim ey gücü kuvveti her şeye yeten Rabbim, onu hayal ettiriyorsun ya bana bunun için bile sana binlerce şükürler olsun Rabbim, binlerse şükürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder