Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

11 Şubat 2010 Perşembe

çok mu zordu beni sevmek benimle birlikte olmak? söyler misin?


az önce gülüşün aklıma geldi.. hiç eksik olmazdı o gülüşün tebessüm edisin.. gözlerine de yakışırdı mutluluk senin..
az önce bunlar aklıma geldi,ve ellerimin titriyor şu an zor yazıyorum, kalbim titredi. ne desem boş aslında, ben hala kendimi kandırıyorum senden başkasını asla koyamıyorum o çerçeveye.
hep o günü bekliyorum aynı heyecan aynı telaşla.. beni arayacagın sesini duyacagım o güne.. sahi bunuda yapar mısın? ansızın çıkarmısın bi gün karsıma yeniden.
geçen sene sevgililer günü hediyemi sırtında bile göremedim, o da geldi aklıma daha neler neler.. cuma günü her zamanki gittiğimiz sinemaya gidicem ve komedi filminde elimde mendille ağlayarak izliycem..yanıda seni de hayal ederek!
bütün bunlar ne acı!
elbette daha bu dünyada ümit kesilmez ama ya öbür dünyadada birlikte olamassak diye üzülüyorum, saçmalıyorum iyice dimi?

1 yorum:

  1. her bir yorumunu okurken göz yaşımı tutamadım
    ve seviyorum diye binlerce kez şükür ettim allahıma acı da cekilse değiyor yazdıklarında kendimi buldum yıllar 2006 kankama asık oldum ama söylemeden erkek arkadası olunca cekildim hayatından 4 yıl boyunca dua ettim erkek oldugum için malesef erkeklerin huyu yeni sevgililer denedim olmadı unutamadım ve sonuç bu sene tekrar konusmaya basladık hz allah tekrar bana verdi onu şimdi çok uzaklarda ama kalbiyle herseyiyle benim ve çok seviyoruz temmuzda birleşcezz.hz allah yardımcın olsunn sevdalına kavuşursun. bu dünyada ve diger dünyada

    efrahim ergin

    YanıtlaSil