Gözyaşım dur düşme gelmeyecek düşünme/ Kes ağlamayı artık bak oldu bana yazık/ Karda zordur yürümek anladım gelmeyecek/ Dünya oldu bana dar neden yağdın söyle kar/ Dünya oldu bana dar bak ne yaptın bana kar

20 Ocak 2010 Çarşamba


sıradan hayatların peşindeyim şimdilerde, gündelik yaşıyorum yarınımı değil, 1 saatimi bile düşünmeden.. uykularım kaçsada yine aldırmıyorum, tv yi acıyorum uykum gelene kadar izliyorum..
dışarı çıkıyorum, soğukta üşüsemde yürüyorum hoş bizim buralara kar gelmedi henüz geleceğide yok, ben sabırsızlıkla bekliyorum hatta salebimi aldım hazır ettim, keyif yapabileyim diye ama buralar sadece soğuk!

hayatın ne denli kısa oldugunu gördüm, anladım.. ve vakitsiz hiçbirseyin olmayacağını..
üzülmek sacımı beyazlatmaktan başka bir işe yaramıyor ki..

evet ben iyiyim, sıradanım..





Çözülebilecek bir problem varsa,dert etmeye gerek yok; çözülemeyecek bir problem varsa, dert etmenin hiç anlamı yok !

bencede!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder